.

Takielunek do największego żaglowca pasażerskiego Flying Clipper

W 2017 roku pracownia Choren Design & Consulting otrzymała nowe zlecenie na prace projektowe i wykonawcze omasztowania i ożaglowania do największego, pięciomasztowego żaglowca pasażerskiego na świecie o nazwie Flying Clipper. Żaglowiec ma być bardzo podobny do swojego poprzednika, ale bardziej nowoczesny i jeszcze większy. Dzięki wcześniejszej, owocnej współpracy firma Pres-Kol otrzymała zlecenie na produkcję hydraulicznych systemów zwijania żagli na sztagach. Zostały one wyprodukowane  w Pres-Kol już w połowie roku i wysłane na montaż do Chorwackiej stoczni Brodosplit na wybrzeżu Adriatyku gdzie budowany jest żaglowiec. Z niecierpliwością czekamy na efekty.

 

„żadne naruszenie praw autorskich nie jest zamierzone”

Agnieszka DrosakisTakielunek do największego żaglowca pasażerskiego Flying Clipper

Related Posts

Pres-Kol na Nor-Shipping w Norwegii

Nor-Shipping w Oslo (4-7 czerwiec 2019) to międzynarodowa wystawa i konferencja żeglugowa oraz jedno z najważniejszych miejsc spotkań dla globalnego przemysłu żeglugi morskiej, na którym miedzy innymi będzie można spotkać  się z firmą Pres-Kol. Oprócz technologii prezentowanej przez liderów rynku, Nor-Shipping jest także miejscem rozwoju osobistych sieci kontaktów, budowania kompetencji i udostępniania informacji. Wszystkie te

Większe możliwości produkcyjne Pres-Kol

Od połowy stycznia Pres-Kol rozpoczęła współpracę produkcyjną z firmą, która posiada najnowocześniejszy park maszynowy CNC do obróbki skrawaniem. Zabieg ten pozwolił nam wyjść z szerszą ofertą do potrzeb Klienta na bardziej skomplikowane projekty i formy. Otworzyliśmy się również na bardziej szczegółową inżynierię odtworzeniową. Wykonujemy dokumentację na podstawie dostarczonych elementów. Wykorzystujemy do tego celu nowoczesne techniki

Przyciągarki do łodzi rybackich na bulwarze nadmorskim w Oksywiu- najnowsza realizacja

Pres-Kol zakończył prace nad ostatnim projektem, którego w części mechanicznej konstrukcji jest współautorem. Na przystani zbudowanych zostało 6 stanowisk przyciągarek z hamulcem do łodzi rybackich. Każda przyciągarka ma uciąg pięciu ton. Stanowiska te wyposażone są w rolki kierunkowe do prowadzenia lin. Na przystani zamontowano również  kołowrót ręczny do wyciągu łodzi oraz wysięgnik obrotowy do prowadzenia